Heeft u een STROOMPANNE OF BATTERIJPANNE?
Ga na in welke situatie u zich bevindt
Bij stroompanne zoek de oorzaak van de stroompanne. Bij een stroompanne van minder dan 24 h hoeft u niets te doen.
Bij batterijpanne, u zal verwittigd worden bij een lage batterij bij een van de componenten.
Wat te doen bij een lage batterij?
Bij een lage batterij, raden we aan zo snel mogelijk de batterij te vervangen. Dit kan het makkelijkst via Mypages of de Verisure App. Daar begeleiden we u om succelscol de batterijen te vervangen.
Waar vind ik een video instructie over hoe batterijen te vervangen ?
Hoe nieuwe batterijen te bestellen ?
Waarom kiezen voor een onderhoudscontract?
Waar vind ik een video instructie over hoe batterijen te vervangen ?
Stap 2 :
Kies het type component en klik vervolgens op het tandwiel. Klik op de handleiding om de video te bekijken.
Hoe nieuwe batterijen te bestellen ?
Stap 1 :
Ga naar MyPages, klik op ‘webshop’ en ‘batterijen kopen’.
Stap 2 :
Selecteer de component, klik op ‘Kassa’. Kies het type betaling en vink de vakjes aan en klik dan op ‘doorgaan naar betaling’.
Heeft u een onderhoudscontract?
Het comfort van een onderhoudscontract
Met een onderhoudscontract van Verisure zorgen we voor uw gemoedsrust. U hoeft zelf niets te doen.
Batterijen worden automatisch per post verzonden binnen 5 werkdagen nadat is gedetecteerd dat de batterij bijna leeg is.
Weet dat zonder onderhoudscontract een bezoek van een technieker zal worden aangerekend.
Heeft u geen onderhoudscontract?
U kan batterijen bestellen via onze webshop of ons contacteren voor een betalende interventie aanvragen