Heeft u een STROOMPANNE OF BATTERIJPANNE?

Ga na in welke situatie u zich bevindt

Bij stroompanne zoek de oorzaak van de stroompanne. Bij een stroompanne van minder dan 24 h hoeft u niets te doen.

 

MEER INFO

Bij batterijpanne, u zal verwittigd worden bij een lage batterij bij een van de componenten.

 

 

meer info

Stroompanne door renovatie of werken: raadpleeg onze renovatie pagina.

 

 

 

MEER INFO

Wat te doen bij een lage batterij?

Bij een lage batterij, raden we aan zo snel mogelijk de batterij te vervangen. Dit kan het makkelijkst via Mypages of de Verisure App. Daar begeleiden we u om succelscol de batterijen te vervangen.

 

Waar vind ik een video instructie over hoe batterijen te vervangen ?

Stap 1 :

U kunt ofwel via de Verisure-app gaan ("Support" > "Batterijen vervangen") om doorgestuurd te worden naar MyPages,

of direct naar MyPages gaan en klikken op "componenten & functionaliteiten", gevolgd door "componenten".

Verisure
Verisure

Stap 2 :

Kies het type component en klik vervolgens op het tandwiel. Klik op de handleiding om de video te bekijken.

Hoe nieuwe batterijen te bestellen ?

Stap 1 :

Ga naar MyPages, klik op ‘webshop’ en ‘batterijen kopen’.

Verisure
Verisure

Stap 2 :

Selecteer de component, klik op ‘Kassa’. Kies het type betaling en vink de vakjes aan en klik dan op ‘doorgaan naar betaling’.

Heeft u een onderhoudscontract?

 

Het comfort van een onderhoudscontract

Met een onderhoudscontract van Verisure zorgen we voor uw gemoedsrust. U hoeft zelf niets te doen.

Batterijen worden automatisch per post verzonden binnen 5 werkdagen nadat is gedetecteerd dat de batterij bijna leeg is.

Weet dat zonder onderhoudscontract een bezoek van een technieker zal worden aangerekend.

meer info

Heeft u geen onderhoudscontract?

 

U kan batterijen bestellen via onze webshop of ons contacteren voor een betalende interventie aanvragen

 

Batterijen bestellen

Ik wil een onderhoudscontract